ساحل آرامش

عالیه

ساحل آرامش

عالیه

کوروش خودفروخته‌ی آمریکایی

 

باستان‌شناسان غیور و شهیدپرور ایران اسلامی در تازه‌ترین کشفیات خود در اعماق آب‌های سد سیوند مدارکی را دال بر ارتباط مستقیم کوروش هخامنشی با ایالات متحده آمریکا و دیگر استعمارگران یافته‌اند.
به گزارش خبرگزاری بوق یکی از این سربازان گمنام که نخواست نامش فاش شود چنین گفته است:
«بعد از مخالفت‌های مکرر آمریکا با سیاست‌های بر حق ملت ایران و همچنین ادعاهای سازمان جهانی حقوق بشر و گزارشگران بدون حد و مرز در مورد منشور حقوق بشر کوروش و نزدیک بودن مفاد این منشور به عقاید بیگانه بر آن شدیم تا تحقیقات گسترده‌ای را حوالی سد سیوند که زمانی مدفن نامبرده بوده است انجام دهیم.
پس از بررسی‌های طاقت‌فرسا متوجه ارتباط دوستانه و شدیدآ معاشرتی کوروش هخامنشی با نام مستعار کبیر با اجانبی نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، شوروی سابق و حتی جمهوری خلق چین شدیم. در حوالی قبر این فرد اجناس و ابزاری پیدا شده است که این ارتباطات را واضح و مبرهن می‌سازد، اقلامی نظیر توربین، موتور برق و سایر چیزهای ساخت بیگانه و نیز مقدار زیادی خاک اصیل ایرانی!
به نظر می‌آید این شخص در موافقت با سیاست‌های آمریکا سابقه‌ای طولانی دارد. همانطور که گاهآ در خبرها می‌شنوید و می‌بینید اکثر نظرات این شخص به عقاید دولتمردان ایالات متحده نزدیک است بنابراین شکی مبنی بر خودفروخته بودن نامبرده، دیگر باقی نمی‌ماند.
در ضمن ارتباط نزدیک این شخص با صهیونیست‌ها مشکوک و در حال بررسی می‌باشد.»
شایان ذکر است کوروش هخامنشی تا پیش از این یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ ایران را قلم زده بود که با این اظهارات و کشفیات، نامش از صفحات زرین تاریخ ایران خط خواهد خورد. و چه بهتر اینکه یادگار پوچ و خودفروخته‌اش پاسارگاد به اعماق آب‌های سیوند فرومی‌رود.